Niemamowy
Ty się kobieto przejedź tym GSem zanim kupisz GSra
i na prawdę najlepiej 700
wszystko zależy gdzie chcesz docelowo jeździć czy ewidentnie sama droga w 100 % asfalt czy też czasem
gdzieś chcesz sobie bryknąć w bok od drogi, dla mnie decyzja była bardzo prosta
ale zdaję sobie sprawę, że przy tak szerokim asortymencie rynku taką nie jest w istocie.
po prostu namawiam - nie kupuj do czasu aż kilka godzin sobie nie pojeździsz na czymś
zwróć uwagę na to że stara 650 GS była twinem
obecnie 650 jest singlem (i ma jedną tarczę z przodu)
700 to obcięta mocowo 800 GS konstrukcyjnie drobniejsza ale ma dwie tarcze z przodu
i większy skok zawieszenia ciężko się odnieść do CB500 z takimi motorami bo to nic w podobie
powiem więcej można mieć bardzo negatywne pierwsze wrażenie bo siedząc wyżej
jest się "dalej" od asfaltu w zakrętach a z drugiej strony skręcając, szybciej się do niego w zakręcie opada
(czyli masz wrażenie że motocykl "leci") ale nie zmienia to faktu że to jest tylko odczucie, które szybko mija
tak czy siak musisz pojeździć zanim zdecydujesz
Kocham życie i irytującą dziecięcą naiwność...