Nieaktualne CB 500 N
Napisane: 23 czerwca 2015, o 21:16
Nieaktualne. Cebula sprzedana użytkownikowi forum.
Sprzedam bardzo zadbaną hondę CB500.
Cena dla forumowicza: 6.800 PLN
Motocykl: GARAŻOWANY,
Rocznik: 1997
Przebieg: 53.000km – ciągle się zmienia ze względu na dojazdy do pracy
Przegląd ważny do: 12.02.2016r.
Ubezpieczenie ważne: 13.02.2016r.
Posiada: przewody w stalowym oplocie HEL, gmole, stelaż pod kufer kappa
Jest to moje pierwsze „moto”- zrobione łącznie ok. 19 tyś. km od kupna w 2014.
Co zostało zrobione przez ten czas :
- wymieniono linkę prędkościomierza,
- nasmarowanie linek,
- wymieniono olej motul 5100 (dwukrotnie),
- wymieniono filtr oleju HF303 (dwukrotnie),
- wymieniono płyn chłodniczy motul motocool,
- wymieniono filtr powietrza K&N,
- wymiana świec zapłonowych NGK CR8EHIX9,
- wymieniono łożysko główki ramy part plus (MC International),
- wymieniono cięgno sprzęgła,
- wymiana końcówek kierownicy na oryg.,
- wymieniono przewody hamulcowe na Hel'a,
- wymieniono płyn hamulcowy DOT 4,
- wymieniono łożyska koła tylnego Tourmax, SKF oraz uszczelniaczy oryginalnych,
- montaż gmoli,
- wymiana klocków hamulcowych tył TRW Lucas MCB672SH,
- wymiana opony tył BT 45,
- wymiana oleju w zawieszeniu,
- wymiana uszczelniaczy przód,
- czyszczenie filtra powietrza K&N,
- czyszczenie tłoczków hamulcowych przód,
- czyszczenie tłoczków hamulcowych tył,
- czyszczenie gaźników,
- regulacja luzu zaworowego- 6 płytek wymiana uszczelki na nową,
- wymiana zapieczonego korka alternatora,
- wymiana o-ringów pod korkami,
- wymiana napędu (DID + zębatki) (3700 przejechane),,
- wymiana uszkodzonej opony tył BT45 (3500 przejechane),
- wymiana łożysk koła przedniego oraz uszczelniaczy – oryginalne (1000 przejechane),,
- wymiana o-ringu w tylnym kole przy zabieraku.
Do zrobienia:
- opona przód w następnym sezonie.
Stan techniczny idealny. Bez wkładu własnego. Decyzja spontaniczna- moto nie było myte do zdjęć. Sprzedaję bez kufra i szybki.
Sprzedam bardzo zadbaną hondę CB500.
Cena dla forumowicza: 6.800 PLN
Motocykl: GARAŻOWANY,
Rocznik: 1997
Przebieg: 53.000km – ciągle się zmienia ze względu na dojazdy do pracy
Przegląd ważny do: 12.02.2016r.
Ubezpieczenie ważne: 13.02.2016r.
Posiada: przewody w stalowym oplocie HEL, gmole, stelaż pod kufer kappa
Jest to moje pierwsze „moto”- zrobione łącznie ok. 19 tyś. km od kupna w 2014.
Co zostało zrobione przez ten czas :
- wymieniono linkę prędkościomierza,
- nasmarowanie linek,
- wymieniono olej motul 5100 (dwukrotnie),
- wymieniono filtr oleju HF303 (dwukrotnie),
- wymieniono płyn chłodniczy motul motocool,
- wymieniono filtr powietrza K&N,
- wymiana świec zapłonowych NGK CR8EHIX9,
- wymieniono łożysko główki ramy part plus (MC International),
- wymieniono cięgno sprzęgła,
- wymiana końcówek kierownicy na oryg.,
- wymieniono przewody hamulcowe na Hel'a,
- wymieniono płyn hamulcowy DOT 4,
- wymieniono łożyska koła tylnego Tourmax, SKF oraz uszczelniaczy oryginalnych,
- montaż gmoli,
- wymiana klocków hamulcowych tył TRW Lucas MCB672SH,
- wymiana opony tył BT 45,
- wymiana oleju w zawieszeniu,
- wymiana uszczelniaczy przód,
- czyszczenie filtra powietrza K&N,
- czyszczenie tłoczków hamulcowych przód,
- czyszczenie tłoczków hamulcowych tył,
- czyszczenie gaźników,
- regulacja luzu zaworowego- 6 płytek wymiana uszczelki na nową,
- wymiana zapieczonego korka alternatora,
- wymiana o-ringów pod korkami,
- wymiana napędu (DID + zębatki) (3700 przejechane),,
- wymiana uszkodzonej opony tył BT45 (3500 przejechane),
- wymiana łożysk koła przedniego oraz uszczelniaczy – oryginalne (1000 przejechane),,
- wymiana o-ringu w tylnym kole przy zabieraku.
Do zrobienia:
- opona przód w następnym sezonie.
Stan techniczny idealny. Bez wkładu własnego. Decyzja spontaniczna- moto nie było myte do zdjęć. Sprzedaję bez kufra i szybki.