Strona 1 z 1

[Sprzedam]: CB500 Cafe Racer (Czarnuch)

PostNapisane: 11 listopada 2017, o 15:07
przez kubama
Cześć

Na sprzedaż mój Cafe racer z tego wątku: viewtopic.php?f=11&t=5410#p56733

Fotoplatikon: https://www.flickr.com/gp/150832500@N04/1970nr

Cena: 13.500zł (oczywiście na forum możliwa negocjacja)

Lokalizacj: Komornica pod Legionowem, Mazowieckie

Aukcja otomoto: https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cb- ... zizao.html

Opis:

Sprzedaję Hondę CB 500 1997 rok (PC32) cafe racer. To fajne moto do zwykłego użytkowania, jednocześnie wyróżniające się z tłumu. W przeciwieństwie do innych cafe racerów nie ma tu clip-on'ów czy m-kształtnej kierownicy. Miałem taką ale zmieniłem na zwykłą szeroką kierownicę Lucas Sportive. Moto wygląda nadal świetnie, a jest bardziej ergonomiczne. Siedzenie na mikrogumie relatywnie twarde ale przez to wygodne i nie męczy podczas jazdy, pozwala też na przyjęcie poprawnej pozycji w zakręcie. Przednie zawieszenie na progresywnych sprężynach jest lepsze niż seria - nie dobija tak pod koniec hamowania.

Motocykl do Polski przyjechał z Anglii i został po raz pierwszy zarejestrowany w Polsce 27.04.2010 roku. To jest model PC32 ale silnik oznaczony jest jako PC26. Skrzynia za to wg mechaników z Motoristy od CBF500. Na pewno miał ciekawą historię w Anglii. Ja odkupiłem go od użytkownika forum cb500.pl 21.09.2012. Od początkowo posiadał customową owiewkę ale dość szybko przywróciłem go do oryginalnego wyglądu, a potem nastąpiła przebudowa na cafe racera.

Dbam o motocykl, serwisy są co roku (marzec, kwiecień) u sprawdzonych mechaników (wcześniej Motorista a teraz AIM), dbam o napęd, nie cisnę zimnego silnika, nie latam na gumie. Geometria jest idealna, stan techniczny też. Zależy mi na życiu i zdrowiu.

Jednocześnie nie jest to "nówka nie bita, nie śmigana". Ma swoje lata, nieznaną historię w Anglii, ale za to udokumentowana w Polsce. Ja położyłem moto 2 razy. Raz na siebie, jak zawracałem na szutrowej drodze przy zerowej prędkości, a drugi raz w tym roku w deszczu, na wiadukcie nad Kanałem Żerańskim, na czymś śliskim jak lód - skończyło się na wymianie kierownicy, klamki sprzęgła i kilku zadrapaniach. Efektem tej ostatniej przygody jest wgniecenie na lewej stronie baku widoczne na zdjęciach.

Stan techniczny:
Moto od dwóch lat parkuje w garażu, wcześniej na parkingu pod pokrowcem, ale na zimę odstawiałem do serwisu.
Tarcze i klocki ok - przód niedawno wymieniamy, tylnego mało używam.
Opony - Pirell Sport Demon: stan bardzo dobry, bieżnika dużo, przód DOT 2814, tył DOT 2412.
Napęd - starczy na kolejne 1-2 sezony.
Akumulator - zadbany, systematycznie doładowywany.
Rozrusznik po regeneracji czyli jak nowy.
Brak lewego ślizgu podnóżka (po szlifie).
Przeróbka na cafe nie ograniczyła funkcjonalności motocykla - schowek pod zdejmowanym siedzeniem jest prawie taki jak normalnie.
Przegląd do 2018-05-12
Ubezpieczenie OC do 2018-04-26

Historia serwisowa (wszystko na papierach):
2013-03-23 Honda Motorista - serwis, tarcze, klocki, lagi + uszczelniacze, opony Pirelli Sport Demon, łożysko główki ramy
2013-05-29 Honda Motorista - chłodnica
2014-05-17 PJP Motocykle - przebudowa na cafe racer: przeróbka tylnej części ramy, siedzenie, oświetlenie tył, kierunkowskazy, malowanie proszkowe setów podnóżków i wahacza, malowanie natryskowe felg, tłumik Devil Cafe Racer z db killerem, boczki aluminiowe, pokrętło kranika, stelaż i podświetlenie tablicy rejestracyjnej
2014-06 AIM Motocykle - serwis, regulacja zaworów, łożyska główki ramy, świece, spawanie ogranicznika kierownicy (nie były połamane ale jedna strona kierownicy była minimalnie bliżej baku, wyszło na kierownicy cafe racer)
2014-06 AIM Motocykle - sąsiadka przewróciła mi moto na parkingu - wymiana kierownicy, wymiana klamek, klejenie zbiornika, prostowanie mocowania wydechu
2014-08-25 AIM Motocykle - wymiana lampy przedniej (nowa lampa z Haidemann), naciąg łańcucha
2015-04 AIM Motocykle - serwis, wymiana kolektorów, akumulator, strojenie gaźników pod db killer
2015-07-21 LTD34 - serwis przedniego zawieszenia, wymiana przednich sprężyn na progresywne Wilbers, wymiana tylnych amortyzatorów na oryginalne SHOWA, ustawienie SAG
2015-03-20 AIM Motocykle - serwis, lakierowanie zbiornika
2015-09 LTD34 - serwis zawieszenia, wymiana przedniej opony
2015-10 AIM - tarcza i klocki przód (brakuje mi na to dokumentacji)
2016-04-02 AIM Motocykle - serwis
2017-05-12 AIM Motocykle - serwis, serwis przedniego zawieszenia, regeneracja rozrusznika
2017-08-23 AIM Motocykle - naprawy po szlifie: kierownica, klamka sprzęgła, prostowanie lewego seta

Sprzedaję motocykl bo w garażu jest miejsce tylko na jeden, a mam pomysł na następcę. Cena jest wg mnie ustawiona rozsądnie - nie próbuję odzyskać całości nakładów. Nie sądzę też, że w tej cenie w jakiej go wystawiam, można zbudować takie moto, chyba że budujesz je samodzielnie. Możliwa jest oczywiście nieznaczna negocjacja ceny w granicach rozsądku i kultury. Podsumowując, chciałbym go sprzedać ale wcale nie muszę.

Sprzedaż tylko po osobistych oględzinach motocykla. Weryfikacja w serwisie jak najbardziej wskazana. Jazda próbna po podpisaniu umowy użyczenia i przekazaniu depozytu w wysokości ceny sprzedaży - moto położone uznajemy za sprzedane.