Hmm... szczerze mówiąc - sprzedałem kiedys motorower za 3 tys. Chińskie gówniane pseudo junaki czy inne tego typu sprzęty kosztują po 4-5 tys. Zawsze sie dziwiłem dlaczego takie motocykle jak CB500 czy GS500 (akysz) sa tak tanie ? Lata robią swoje ale to dorosłe, porządne motocykle, które są bezawaryjne. Jeśli chcesz kupić cebule do remontu to wyobraź sobie jak musiała byc użytkowana, że potrzebuje remontu Nie wiem w jaki sposób zajechać silnik cebuli.. jeździć bez oleju ? to chyba jedyny sposób Gdzies czytałem, że o 50tys przebiegu silnik byl jak nowy, po 100tys praktycznie nie wymagał żadnych napraw! Cytuje z wikipedii - ''Przebieg rzędu 300 tys. km nie jest dla tej konstrukcji wyzwaniem. Fakt ten potwierdza test przeprowadzony przez Moto Revue w latach 1993 - 1996.'' nie wiem na ile to wiarygodne informacje ale patrząc na kondycje silnika w mojej cebuli (ok 100tys) jestem w stanie w to uwierzyć. Ważne żeby motocykl był prosty i podzespoły były w dobrym stanie (lagi itd) Myślę, że o silnik nie ma co się martwić w przypadku Cebuli (pod warunkiem, że jest zadbana czyli serwisowana w odpowiedni sposób)
Co to hałasu z kosza sprzęgłowego - poradziłem sobie z tym za jakieś 20zł ? i co ? dokuczliwy hałas ucichł! Koniec problemów.. na upartego mógłbym wymienić napinacz rozrządu z nowszej Cebuli żeby było ciszej ale po co ? Nie czuje takiej potrzeby.